وب سایت «رواق معرفت» و پایگاه اطلاع رسانی «مؤسسه معنویت تمدن‌ساز»، دو منبع رسمی نشر آثار و فعالیت‌های حجت‌الاسلام امین شمشیری در ساحت «عرفان، فلسفه، کلام و جریان‌شناسی‌دینی» می‌باشند.

با توجه به گسترش فعالیت های این مجموعه در قلمرو عقلانیت و معنویت لازم است تا با تفکیک جنبه‌ی سلبی و ایجابیِ آن از یکدیگر، هر کدام در بستر مخصوص به خود پیگیری گردد. به همین خاطر با پایان یافتن ماه مبارک رمضان؛ رویکرد وب سایت و کانال رواق معرفت، سلبی و ناظر بر نقد عرفان های کاذب و معنویت های دروغین خواهد بود. عرفان واره حلقه ، صوفیانِ غیرحقیقی و سایر مدعیان معنویت در این سایت و کانال مورد نقادی قرار می گیرند.

از سوی دیگر سایت و کانال «مؤسسه معنویت تمدن‌ساز» در راستای ایجابی معنویت در چند روز آینده به مدد الهی فعالیت خود را آغاز می نماید. معنویتِ مبتنی بر توحید، سبک زندگی توحیدی، دفاع از عرفان اسلامی و مقابله با مخالفینِ افراطی عرفان اسلامی، شرح و تدریس کتب اعتقادی، فلسفی و عرفانی و پژوهش در زمینه های ذکر شده، موضوعات این سایت و کانال را در بر خواهد گرفت.

همچنین قرار بر آن است که با یاری خداوند متعال مدرسه تابستانه «مؤسسه معنویت تمدن‌ساز» آموزش کاربردی و منسجم دانش های منطق، کلام، فلسفه، جریان شناسی دینی و… را برگزار نماید. امید است جملگی، مورد رضایت خداوند متعال و قدمی در راه ارائه معنویت اصیل توحیدی باشد.

🌐 لینک دسترسی به وب سایت تخصصی «رواق معرفت»

🌐 لینک دسترسی به کانال تخصصی «رواق معرفت» در پیام رسان های ایتا و تلگرام

🌐 لینک دسترسی به سایت «مؤسسه معنویت تمدن‌ساز»

🌐 لینک دسترسی به کانال «مؤسسه معنویت تمدن‌ساز» در پیام رسان های ایتا و تلگرام

🌐 لینک حمایت مالی از مؤسسه معنویت تمدن‌ساز و وب سایت رواق معرفت